Dobrodošli, Prijava
Splošni pogoji spletne trgovine ujemizdravje.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot) ter Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom-1).
Splošni pogoji poslovanja določajo delovanje spletne trgovine ujemizdravje.si, pravice in obveznosti uporabnika in trgovine ter urejajo poslovni odnos med prodajalcem in kupcem.
Kupca zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku nakupa (oddaje spletnega naročila). Uporabnik je ob oddaji naročila vsakič posebej opozorjen na splošne pogoje poslovanja in z oddajo naročila potrdi svojo seznanjenost z njimi.
1. Postopek nakupa v spletni trgovini UjemiZdravje.si je izjemno enostaven in hiter, saj ne zahtevamo polne registracije uporabnika. Nakup torej lahko opravite kot gost, kjer vnesete le osebne podatke in naslov za dostavo. Kupec v tem primeru nima dostopa do uporabniškega računa, ki omogoča dodatne možnosti, kot so spremljanje statusa naročil, pregled izdanih računov, vračil, itd.
2. Ob registraciji v trgovino obiskovalec pridobi uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte ter geslo.
3. Po oddaji naročila prejmete obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto v čakalno vrsto. V primeru, da obvestila ne prejmete, obstaja možnost, da je vaš e-naslov napačen ali da je prišlo do tehnične napake, zato nas kontaktirajte na e-naslov: info@ujemizdravje.si ali gsm: 041 410 109
4. Cena izdelka in strošek poštnine sta razvidna v nakupovalni košarici ob zaključku naročila.
5. Vse lastnosti blaga, cene in podatki o načinu plačila in dobave veljajo v trenutku potrditve naročila na naši spletni strani www.ujemizdravje.si.
6. Po prejemu naročila vas po elektronski pošti obveščamo o statusu pošiljke in o predvidenem roku dostave.
V kolikor nakupovanja v spletni trgovini niste vajeni, lahko izdelke naročite po elektronski pošti na naslov info@ujemizdravje.si ali po telefonu na številko 041 410 109
1. Plačilo z bančnim nakazilom. Na elektronski naslov prejemnika računa bomo poslali podatke za izvedbo nakazila. Po prejemu sredstev na naš poslovni račun (oziroma po prejemu potrdila o nakazilu po elektronski pošti) bo blago odposlano na naslov za dostavo.
2. Plačilo po povzetju. Plačilo se izvrši ob prevzemu naročenega blaga in sicer kurirju ob dostavi na dom ali ob dvigu na enoti Pošte Slovenije, v kolikor v času dostave niste bili prisotni na navedenem naslovu.
3. PayPal. Plačilo lahko varno izvedete z uporabo svojega PayPal računa.
4. Kreditna kartica. V spletni trgovini UjemiZdravje.si lahko naročeno blago hitro in varno plačate s kreditno kartico. Plačilo je možno z naslednjimi kreditnimi karticami: EuroCard/MasterCard, VISA in American Express. Kliknite tukaj za ogled postopka plačila s kreditnimi karticami.
3. Diners Club. Sprejemamo tudi plačila na obroke ali v enkratnem znesku s plačilno kartico Diners Club. Minimalni znesek obroka je 50€. Za plačilo in informacije pokličite na 041 410 109.
Pri plačevanju s plačilnimi in kreditnimi karticami uporabljamo sistem za procesiranje kartic PayPal, tako da podatki o vaši plačilni ali kreditni kartici po varni povezavi potujejo neposredno v procesni center in se v nobenem primeru ne shranjujejo v spletni trgovini. Pri izvedbi plačila vas sistem začasno preusmeri na posebno stran za izvedbo plačila (PayPal), kjer so vsi podatki še dodatno zaščiteni z uporabo tehnologije SSL in 128-bitnim kodirnim ključem.
Dostavo naročenega blaga opravlja naš pogodbeni partner Pošta Slovenije. Za vsa naročila, oddana do 15. ure (ob sobotah do 10. ure), je pošiljka odpremljena v istem dnevu in dostavljena naslednji dan (z izjemo nedelj in praznikov).
Če katerega od naročenih artiklov ni na zalogi, bo pošiljka odpremljena v najkrajšem možnem času, to je tisti dan, ko bodo artikli na zalogi. V primeru spremembe dobavnega roka kupca o tem pravočasno obvestimo.
Dostava se izvede na naslov, ki ga vnesete ob oddaji naročila. V primeru, da v času dostave na navedenem naslovu niste dosegljivi, vam Pošta pusti obvestilo o prispeli pošiljki, ki jo dvignete v navedeni enoti Pošte Slovenije.
V primeru, da paketa ne prejmete v 3 delovnih dneh, to sporočite na elektronski naslov info@ujemizdravje.si
STROŠKI DOSTAVE
Stroški dostave so odvisni od teže in velikosti izdelka. Za manjše, lažje izdelke znašajo stroški dostave 1.90 EUR, za večje pa 3.90 EUR. Strošek dostave se samodejno izpiše ob postavitvi izdelka v košarico.
Dostava je pri nakupu v spletni trgovini UjemiZdravje.si v skupni vrednosti nad 70,00 EUR brezplačna.
V času posebne akcijske ponudbe je lahko dostava brezplačna tudi pri nižjih zneskih nakupa. Znesek, ki še manjka do brezplačne poštnine, je razviden v košarici.
Kupec ima pravico, da nam v roku 15 dni od prevzema blaga na kontaktni naslov info@ujemizdravje.si sporoči, da odstopa od pogodbe. Strošek, ki bremeni kupca v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila blaga. Blago je potrebno vrniti najkasneje v roku 30 dni od oddanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa). Izdelki morajo biti nerabljeni, nepoškodovani, v originalni nepoškodovani embalaži ter nespremenjenem številu. Vračilo plačil bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 30 dni po prejemu sporočila o odstopu od pogodbe.
Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo.
1. Prvi vračilu izdelkov prodajalcu morate priložiti kopijo računa in Obrazec za odstop od pogodbe.
2. Naslov za vračilo izdelka prodajalcu je SIMBINET d.o.o., Mladinska ulica 2, 2000 Maribor.
3. Priporočamo, da pošiljke pošiljate priporočeno.
4. Stroške pošiljanja vedno krije pošiljatelj, razen če je dogovorjeno drugače. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo.
Vračilo v 14 dneh (Odstop od pogodbe)
Kupec ima pravico, da v roku 14 dni od prevzema blaga prodajalcu sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev (na e-naslov info@ujemizdravje.si). Rok začne teči naslednji dan po datumu prevzema. Blago je potrebno vrniti najkasneje v roku 14 dni od oddanega sporočila o odstopu pogodbe.
Kupec mora blago vrniti prodajalcu nepoškodovano, razen če je proizvod uničen in za to ni bil kriv kupec. Kupec artiklov ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe, sme pa opraviti ogled in preizkus proizvoda v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja.
Vračilo opravljenih plačil bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe na transakcijski račun kupca. Obrazec za odstop od pogodbe je tukaj.
Vrnitev prejetega blaga podjetju v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe.
Možnost odstopa od pogodbe je namenjena temu, da izdelek lahko odprete, pregledate in če vam ne ustreza, ali pa so bila vaša pričakovanja drugačna, odstopite od nakupa. Ta priporočila ne veljajo, če izdelek ob nakupu ne deluje. V tem primeru gre za uveljavljanje garancije.
V primeru, da je paket fizično poškodovan, v njem manjka vsebina ali kaže znake odprtja, mora kupec sprožiti postopek reklamacije pri Pošti Slovenije. To storite tako, da paket prinesete na najbližjo poslovalnico Pošte Slovenije v enakem stanju, kot ste ga prejeli (ne da bi karkoli dodali ali odstranili) ter izpolnite reklamacijski zapisnik. Skupaj s Pošto Slovenije bomo poskrbeli, da bo reklamacija rešena v najkrajšem možnem času.
Kupec mora o stvarni napaki obvestiti prodajalca v zakonsko določenem roku. Priložiti mora izpolnjen obrazec.
Napaka je stvarna, kadar izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno uporabo oz. če se izdelek ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.
Stvarna napaka se primerja z enakim, brezhibnim artiklom te vrste, hkrati pa tudi z izjavami proizvajalca oz. navedbami na samem artiklu. Podjetje nosi odgovornosti za stvarne napake na izdelku, ki se pokažejo v dveh letih od prevzema blaga.
Proizvajalec je v skladu z zakonom dolžan kupcu zagotoviti garancijo za brezhibno delovanje kupljenega blaga. Garancijo kupec uveljavlja pri prodajalcu s kopijo računa in izpolnjenim obrazcem.
Garancijsko popravilo traja največ 45 dni od prejema izdelka, če popravilo ni možno oz. njegova vrednost presega vrednost novega proizvoda, mora prodajalec izdelek zamenjati z drugim, enakovrednim in brezhibnim izdelkom.
Podjetje Simbinet, d.o.o. skrbi za točnost in ažurnost informacij, ki so objavljene na spletni strani www.ujemizdravje.si. Pridržuje si pravico do spremembe vsebine brez prehodnega obvestila. Uporaba te spletne strani je na lastno odgovornost.
Slike izdelkov v spletni trgovini so lahko simbolične.
Podjetje Simbinet, d.o.o. zavrača vso odgovornost glede oteženega dostopa do spletne strani, motene uporabe ter točnosti informacij.
Zavezujemo se k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika. Uporabljeni bodo izključno za potrebe izpolnitve naročila in ostalo potrebno komunikacijo. Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam. Registrirani uporabnik je za varovanje osebnih podatkov odgovoren tudi sam in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla.
Uporabnik sme uporabljati storitve v svojem imenu in za svoj račun, ter v primeru, da ima pooblastilo tistih poslovnih subjektov, katere račun uporablja. Mladoletne osebe so pred nakupom izdelka dolžne pridobiti soglasje staršev oz. skrbnikov.
Uporabnik soglaša, da uporablja storitve ali katerokoli digitalno vsebino, povezano z elektronskim poslovanjem, izključno na lastno odgovornost. Vsebina in funkcionalnost elektronskih storitev so uporabniku omogočene "takšne, kot so" in brez kakršnihkoli drugih jamstev.
Uporabnik se zavezuje, da ne bo ravnal protipravno pri uporabi spletnih storitev (npr. lažno predstavljanje, prenos nezakonitih vsebin, nepooblaščeno zbiranje osebnih podatkov, nepooblaščeno spreminjanje vsebine, kršitev pravic intelektualne lastnine, itd.) ali spodbujal drugih oseb k takšnemu ravnanju.
Uporabnik lahko skladno z navodili odpove uporabo spletnih storitev ter zahteva izbris uporabniškega imena in drugih njegovih podatkov.
V kolikor spore med kupcem in ponudnikom ni možno sporazumno rešiti, se spor reši na pristojnem sodišču.
Ni izdelkov
Poštnina 0,00 €
DDV 0,00 €
Skupaj 0,00 €
Cene vsebujejo DDV